kan fan inte andas här längre.

Jag längtar tills jag blir 18, så jag kan bestämma själv, då jag får göra vad fan jag vill. Utan att bara få höra hur jävla mycket man förstör allt. Hur jävla dum i huvudet man är, jag orkar inte mer. Min dödslängtan och mina sjävmordstankar har kommit tillbaka och jag klarar fan inte det här. Jag kan inte, för fan. Jag gråter i timmar och det slutar inte, varför slutar det inte?!
Snälla sluta, sluta nu. Det gör så ont, jag skakar och gråter och kan inte andas. Jag vill inte stanna länge till, inga lögner bara mina egna ord fulla av sanning. Jag kan inte gå denna vägen själv, inte igen. Hade en vän som stöttade mig förr, men han är LÅNGT borta nu. Han är kvar här, men ändå så jävla långt borta. Varför är vår kontakt skit? Varför, jag saknar dig och behöver dig mer än någonsin nu. Men som sagt alla säger " jag finns för dig" men när man behöver dom som mest så är det ingen som finns, ingen.
Men vart du än är och vad det än gäller dom kommer jag alltid att finnas, göra allt för dig och älska dig bästavän. Du fick mig ur en massa skit, i ett helt år. Men har ramlat tillbaka och det vet du, är glad över att du inte klandrar mig!
Jag vill inte detta, kan inte heller för den delen. Jag har ingen kraft, ingen ork.
Livet är inget för mig.

Kommentarer
Postat av: Fredrika

veckans blogg är utsedd, kika in och se om det var du, om inte? anmäl dig gärna igen :) ha en trevlig lördag, kram!

2011-03-05 @ 16:36:39
URL: http://ffredrikaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0