stämmer in som sköen.

jag kommer falla ner i dvala utan dig 
varför är det idioter som haffar mig
jag försöker glömma, ensam, förstummad
medans mitt hjärta, trappas ner, jag lugnas
jag sov den natten, då du försvann
ingen kan ljuga, så bra som du kan
baby jag glömmer dig sen när
jag är redo att ha nån ny i min säng

dom säger kärlek växer på träd, men det gör inte du
som en gåva från gud, hjälpte du mig ut
sen bara gick du, lät mig lägga pusslet själv 
har letat efter sista biten, men du tog den med dig
du är iskall, vass som ett knivblad
snälla baby, bara skjut mig nu, rakt av
ett skott i tinnigen, jag blöder, hör skrattet
du älskar att skada mig, i mörket, på natten


du starta kriget, visa vad du kan
tar dig förgivet, baby baby va en man 
jag är en fighter, men du klår mig så lätt
när du spränger mitt minfält



du var så bra, din jävla idiot 
jag var dina kägglor medans du var mitt klot
vi hörde ihop, du fällde mig, strike baby 
älskade hela natten, för jag var ju din lady
okej, vet inte varför, hatet växer inom mig 
när jag tänker på att du ligger med en annan tjej
du förvandlades, till en plats, känslor samlades
alla tankar blandades, tillsammans var vi starkare
vi levde farligt, alldeles förälskade 
våra kyssar, ja ärligt talat, dom var fängslande
när jag såg dig, ja du haffa mig direkt 
försöker sluta tänka, men jag kan inte få dig väck
det är dig som jag vill skrika åt, jag vill stå i ditt led
dig vill jag pussa på, dig som jag vill leva med
du är så vacker, när du beter dig som ett svin
och jag älskar att du behandlar mig som ingenting

Kommentarer
Postat av: Malin

Wow vilken dikt! verkligen fin och din blogg är också fin! kram! hoppas allt är bra med dej!

2011-02-18 @ 21:57:46
URL: http://maalix.blogg.se/
Postat av: saraaaaaaaaa ! :]

http://saraathekiing.blogg.se/2011/february/fototavling-tema-lycka.html#comment

2011-02-19 @ 11:19:29
URL: http://saraathekiing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0