sagor slutar alltid vackert dom är skrivna med ord

En sak till som stör mig, som gör ont.
Igår fick jag ett besked av en person som betyder relativt mycket för mig. Han gva mig beskedet om att vi inte kan hålla på såhär och att det faktiskt inte kommer bli något emellan oss. Det gjorde ont, jag fick panik jag ville fly. Jag orkade inte med det här, jag klarar det inte. Jag kommer inte klara av detta, det gör jag inte. Fy fan är allt jag har att säga, men jag skyller inget på honom. Det var jag som var velig lixom.. Men det gör så ont, vafan föddes jag efterklok för?! VARFÖR. Jag pallar inte, jag orkar inte. Fan i helvete säger jag bara, jag kan inte förhelvete.
"Varför blir allting så fel, varför bli jag aldrig hel. Varför blir du och jag aldrig två? Varför blir aldrig tiden som då. Minnena plågar, fortfarande svårt att förstå. Varför du gick din väg och varför det inte kunde vara vi två. Varför hela världen vändes upp och ner. Varför kände jag inte smärtan då, varför hämtade jag mer. Varför släppte jag dig inte i tid? Varför lät jag inte våra minnen få vila i frid. Varför är du och jag ett krig i mitt huvud. Varför ska kärlek alltid vara en strid in i slutet. Sagor slutar alltid vacker dom är skrivna med ord, jag skrev våran saga tusen gånger med blod. Och lågan den dog, kämparglöden brann ut. Och våran relation mötte då döden till slut. Men jag stannade kvar medans du gick iväg och jag kommer straffa mig själv i flera år för det här. Nu står jag här jag är ensam kvar och känner känslan av att det kommer vara såhär varenda dag. Men med ett enda tag kan jag nog ta mig vidare inte bli lämnad kvar. "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0