ny blogg då!

Hej, johanna här föredetta http://jaxel.blogg.se . Men har nu övergått till denna blogg pga att någon hackat min andra. Nu har jag skapat en ny på Olivias inloggning, tack till henne ! <3
Har tagit kontakt med blogg.se och dom ska självklart försöka fixa tillbaka mitt konto. Det har också skickats en polisanmälan och denna kommer endast att dras tillbaka om personen byter tillbaka inloggningsuppgifter och erkänner. Annars får ni med polisen att göra, så det är bara att välja lixom.
Men nu ska jag försöka få igång denna blogg med mina läsare och allting igen, men vi synes och höres.
Peace and love// Weak
Jag till vänster och Lina till höger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0